Brev:
Modermælkserstatning uden lactose
24. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Modermælkserstatning uden lactose
Kære Helen
Bliver snart far igen,og så er der jo mange ting som skal ordnes.
Nu er det sådan at jeg bor i udlandet og der er der ikke de samme produkter som i danmark. Hende jeg skal have et barn med har en datter som har allegi overfor mælk og lactose, og så tænker vi selvfølgelig på hvis der sker for vores nyfødte.
Så vi var ude for at kigge på forskellige ting f.eks mad, og der er ingen modermælkserstatning uden lactose? Kan man ikke købe nogle produkter som ikke indeholder lactose? Måske på internettet, men jeg kan ikke finde nogle hjemmesider som sælger uden lactose.
Håber du kan hjælpe os, da det ville være rart at være sikker på at kunne få modermælkserstatning uden lactose hvis hun ikke kan amme så længe.
Venlig hilsen
Per